کافی شاپ های کیش
نوشته شده توسط : چوبین

حدس من بر آن است که مخاطبی که جویای این مطلب بوده و در حال حاضر در حال مطالعه آن است قصد رزرو تور کیش را دارد. اما آن چیز که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم مربوط میشود به بعد از خرید تور کیش و یا تور ارزان کیش در این مورد اطمینان دارم. اگر عادت به کافی شاپ رفتن دارید احتمالش زیاد هست که در حین سفر هم بخواهید کافی شاپ های جدید کشف کنید یا جرعه ای آرامش را برای خود تداعی کنید؛ مطمئن باشید این مطلب صرفا برای ((کافی شاپ باز ها!)) نیست و شمایی هم که زیاد اهل کافه و کافی شاپ نیستی مخاطب ما میباشی.

تور کیش

از شما اجازه میخواهم که چند تا از کافی شاپ های قابل و تعریفی جزیره زیبای کیش را معرفی کنم:

کافه ماکرون

تکه جایی پر از بوی آرامش که بعضا مزین به عطر قهوه میباشد. فکر نمیکنم کسی را بتوانید پیدا کنید که یک بار به این کافه رفته باشد و دفعه ی دوم نه!

آدرس:کیش،مرکز خرید دامون،طبقه همکف

امیر چاکلت

حتی اگر خیلی طرفدار کافی شاپ نباشید فکر میکنم بار ها این کافی شاپ رو دیده باشید و البته تعداد زیاد  شعب باعث این مهم شده اند. خوشبختانه جزیره زیبای کیش هم از این قاعده مستثنی نیست.

آدرس:کیش،شهرک صدف،رو به روی مسجد امام حسن،مرکز خرید گلستان

نوتلا جویس

نوآوری در اغلب زمینه ها جذاب است یکی از این موارد هم نوآوری در خوراکی است. نوتلا جویس توانسته با انجام درست این کار به طرز قابل توجهی در دل ساکنان جزیره جای خود را باز کند.

آدرس:کیش،خیابان کوشا،جنب بیمارستان دامپزشکی

کافه رستوران سیرنگ

این مکان در کنار سینما لبخند واقع شده است. میتوانید بعد از دیدن یک فیلم خوب، با میل کردن یک نوشیدنی عالی لحظات رو ثبت کنید.

آدرس:کیش،خیابان خراسان،جنب سینما لبخند

کافه رستوران نخل ساحلی

کسی نیست که از خوردن یک خوراکی خشمزه در کرانه ی دریا لذت نبرد.شما هم میتوانید با عزیزان خود ساعتی خوش را در کافه رستوران نخل ساحلی بگذرانید.

آدرس:کیش پشت بازار ونوس،جنب پیست دوچرخه سواری، نوار ساحلی

کافه میتا

خرید کردن وخوردن خوراکی های خوشمزه همیشه مکمل یکدیگرند. بعد از خرید کردن و گشتن مغازه ها خیلی خوب هست که کارتون رو با رفتن به کافه میتا و خوردن یک نوشیدنی خوشمزه کامل کنید.

آدرس:کیش،خیابان سنایی،مرکز تجاری کیش

کافه کاکتوس

این کافه رو باید با کاکتوس ها و فضای بازش شناخت ولاغیر! هر طور که حساب کنید به این نتیجه میرسید که هر طور شده باید خوردن یک خوراکی خوشمزه در میان کاکتوس ها وفضایی دلباز و زیبا رو به خودتون هدیه بدهید!

آدرس:کیش،بلوار داریوش

تور کیش

 

 

ع.ح




:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: